Wij behalen het certificaat Qfor (ISO 29990)
Dankzij het behalen van het Qfor-certificaat blijven wij:
- Onze klantentevredenheid, interne werking en kwaliteitsbeleid bijsturen en optimaliseren. Dit wordt ge-audit op basis van de volgende punten:
- Beheer van projecten: hoe zit het met onze projectadministratie, informatie & communicatie, projectbeheersystemen, evaluatie & nazorg van klantendosiers;
- Human resources: hoe leiden we onze nieuwe krachten op, hoe evalueren we onze competenties en blijven we mee met de trends;
- Materiële middelen: hoe staat het met de middelen en infrastructuur die we inzetten tijdens en voor onze diensten;
- Kwaliteitsbeheer: hoe blijven wij de kwaliteit garanderen, hoe betrekken zijn onze medewerkers, …
- Onze dienstverlening beter afstemmen op de bedrijfsnoden van onze (potentiële) klanten
- Hoe evalueren we elke training, coaching…
- Hoe integreren we “lessons learned” in onze dienstverlening, trainingen en evaluatietools?
Dankzij het behalen van het Qfor-certificaat krijgen we ook toegang tot verschillende subsidiesystemen en voordelen bij sectoren zoals KMO-portefeuille.
Qfor is een kwaliteitsmethode die specifiek afgestemd is op alle vormen van training, consulting en andere ‘knowledge based services’. Meer info vindt u op https://www.qfor.org